Текущее время: Пт июн 22, 2018 7:58 am

Часовой пояс: UTC + 3 часа [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: Question about the FlaME editor
СообщениеДобавлено: Пт май 04, 2018 5:53 pm 
Не в сети
Приезжий

Зарегистрирован: Ср май 02, 2018 4:53 pm
Сообщений: 4
Hello,

I'm developing a map using Flame and I have a plan to make a semi-urban map. My point is that in urban maps, the structures make super viable cover, but in late game, they don't provide much as the instantly blow up. Is there a way to make these "features" have a larger amount of health, possibly with an indicator bar? An idea I have is to make them a "hidden" (like scav) structure so it would be treated like a normal building. This is kinda like the campaign mode Collective nuclear reactor and the scenery ones, such as on the map (3p) Gamma. At least I'm sure its that map.

Please help.

I didn't find the right solution from the Internet.

References:-
http://forums.wz2100.net/viewtopic.php?f=5&t=13768
Blockchain Technology Advantages

Thanks


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 4


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB