Текущее время: Вт июл 17, 2018 3:35 am

Часовой пояс: UTC + 3 часа [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
 Заголовок сообщения: HELP!!! Clicking brick syndrome!
СообщениеДобавлено: Ср июл 04, 2018 4:48 pm 
Не в сети
Приезжий

Зарегистрирован: Ср июн 13, 2018 12:11 pm
Сообщений: 8
Hello,

I was trying to download the RobotC firmware onto a new NXT brick when I got an error message—something about 'boot mode', I wish I remembered more—and then the NXT went into the dreaded purgatory known as 'clicking brick syndrome'. I've already tried all the basic suggestions (I tried every possible combination of replacing batteries and performing hard resets, I tried reloading the NXT-G firmware, &c.) but nothing has worked yet.

When I plug the brick into a computer (using Windows 7), it gives me the "new device plugged-in" chime, but neither RobotC nor the Mindstorms NXT software recognize the device, both returning errors like "No NXT bricks connected via USB" and "Cannot locate NXT device to download firmware."Other than going out and buying another NXT brick, what should I do??

Please help

I didn't find the right solution from the internet.

References:
http://www.robotc.net/forums/viewtopic.php?f=14&t=7133
Motion graphics video company
Thanks


Вернуться наверх
 Профиль  
 
Показать сообщения за:  Сортировать по:  
Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 3 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на форуме

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения
Вы не можете добавлять вложения

Найти:
Перейти:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Русская поддержка phpBB